Statist

BREAKING: Du kan nu se og stemme på årets WTA kortfilm - KLIK HER

Foto kampagne søger typemodeller for GN NEW Form/ KBH


dask nyhed

Foto kampagne søger typemodeller for GN NEW Form/ KBH

Deadline inden d. 5. november 2025

Foto kampagne søger typemodeller for GN NEW Form/ KBH

Vi søger:
- Mænd/ Kvinder mellem 20-65 år
- Profilerne skal helst gerne være høreapparatsbrugere eller have høretab
- Aldersdiversiteten er vigtig for os, og eftersom de eksisterende New Norm billeder dækker den lidt yngre aldersgruppe, ser vi gerne en overvægt i cast af den ældre gruppe.

Detaljer:
Brand: GN
Dato: Halv-hel i dag i uge 47 TBC
Lokation: København
Fotograf: Oliver Knauer
Rate: 20.000 DKK
Usage: Image rights for 3 år across GN’s kanaler (SoMe, Web, Newsletters og interne kanaler)

Vi sidder med en super fin kampagne for GN New Form. Formålet er at skabe en kampagne, der virkelig viser, hvor stor en forskel høreapparater kan gøre, og som bryder stigmatiseringen af at bruge dem. I stedet for at se dem som et medicinsk hjælpemiddel, ønsker den hellere at vise, hvordan de giver mennesker mulighed for at leve livet fuldt ud. New Norm er en fotokampagne, der har til formål at ændre opfattelsen af høreapparater og præsentere dem som en naturlig, moderne og vigtig del af hverdagen. Ved at vise virkelige mennesker i virkelige situationer - ikke modeller i studier - vil kampagnen udfordre stereotyper og positionerer høreapparater som et symbol på selvtillid og velvære.

GN ønsker helst at finde autentiske mennesker: personer i alderen 20–65 år med inspirerende karrierer og livsstile, såsom kreative, kunstnere, atleter, iværksættere og andre kulturelle figurer. Disse personer skal repræsentere energien i en generation, der værdsætter selvudtryk, sundhed og teknologi

Vi vile optage på locations, hvor deltagerne lever, arbejder og trives - hjem, studier, fitnesscentre, caféer, kontorer, gader.



Sådan ansøger du!

Ansøg opslaget fra din profil eller opret en ny.



Mvh Tommy Duus

Caster/ Branchevejleder